O hře
Seznam registrovaných týmů
Pořadí týmů
Šifry – autorská řešení
Šifry – příchody a nápovědy/řešení
Šifry – statistiky
Faraonův poklad
Trasa
Diskuze
Fotogalerie
Komiksy týmů (bonus 2)
Startovní aktivita 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Startovní aktivita probíhala severo-východně od ulice K Červenému vrchu. Týmy představující expedice za bájným pokladem egyptského faraona musely přesvědčit sponzory, že má smysl jejich výpravu financovat. Za tímto účelem vybojovaly celkem sedm různých kartuší v soubojích testujících vlastnosti, bez kterých se žádný dobrodruh neobejde: štěstí (kámen–nůžky), sílu (kohoutí zápasy), paměť (zapamatování si co nejvíce cifer za 20 s), šikovnost (navlékání těstovin na drátek), zeměpisné znalosti (hlavní města) a strategii (pistolníci). Nejprve ovšem musely expedice prokázat pozornost a trpělivost při čtení pravidel a popisu jednotlivých disciplín.